[
Moderator: Grupa DFA
Dragonita napisał(a):;)
No tak na trybie manualnym trzeba się nauczyć nie ma co... z tego co sobie przypominam to ISO miałam ustawione coś w przedziale 600-800 a ten suwak co pokazuje czy jest za jasno albo za ciemno starałam się utrzymać na 0, ale dużo mu zdjęć zrobiłam zanim znalazłam takie które mnie zadowoliło .... ciężko tak opisać coś co się już robi automatycznie
Dragonita napisał(a):Hehehe massacra powiem ci że masakra bo przyznam się bez bicia nie znam się na "jednostka przysłony ,czas ekspozycji , odchylenie ekspozycji, długość ogniskowej no i upewnił bym się co do wartości iso" xD .... Ja jestem prostą dziołszką ze Śląska i mi trzeba rzeczy łopatologicznie tłumaczyć .... chciałabym bardzo pomóc Wam w tych kwestiach ale sama ich nie znam .... po prostu nauczyłam na zasadzie metodą prób i błędów.... jak widziałam w wizjerze że zdjęcie wyjdzie za jasne( lub za ciemne) to pokręciłam jednym pokrętłem albo drugim aż trafiłam że wyszło dobre Mogłabym pokazać jak robie zdjęcia i jak ustawiam aparat bo tak to nie mam jak wytłumaczyć
Oczywiście zdjęcia akwa najlepiej robić w nocy jak nic się nie odbija od szyby, jedyne światło to było z akwarium w moim przypadku.
KODI widziałam to już, w sumie jakoś nie wpadło mi do głowy żeby wziąć w tym udział, pisze że warunkiem jest posiadanie aktywnego konta a tym forum .
Dragonita napisał(a):
KODI widziałam to już, w sumie jakoś nie wpadło mi do głowy żeby wziąć w tym udział, pisze że warunkiem jest posiadanie aktywnego konta a tym forum .
Dragonita napisał(a):Czyżby temat umarł? pokażę nowe fotki (oczywiście po spotkaniu z photoshopem)
gabbkiolek napisał(a): ale robi przecudowne zdjęcia
Dragonita napisał(a):Hehehe szukałam tego tematu ale coś mi umknął .... coś tam się znajdzie z ostatnich nowości
Może i ze zdjęciami się nie posuwasz ale za to nowe wypasione akwarium będziesz miał
agg napisał(a):świnki morskie są stadnymi zwierzętami, dokup Felusi koleżankę:) Lub adoptuj ze Stowarzyszenia...